неділя, 7 серпня 2016 р.

Показник відмов на сайті як індикатор якості

На сьогоднішній день свій сайт стає необхідністю кожної сучасної компанії не залежно від її розміру. Представлення фірми в інтернеті — це показник якості, авторитету і технологічності організації. Коли компанія відкриває свій ресурс, головна мета, яку вона переслідує — це отримання максимальної кількості відвідувачів на сайті для збільшення продажів товарів або послуг.

Тому фірми починають вкладати кошти в розкрутку свого ресурсу і з часом отримують значний приріст відвідувачів, але, як правило, вони не враховують такий важливий нюанс, як конверсія сайту. Цей показник зосереджує нашу увагу на тому, що потрібно прагнути досягти не максимальної відвідуваності, а саме максимальної конверсії ресурсу.
Що ж таке конверсія сайту? Це показник, який вказує на кількість відвідувачів сайту, які в результаті відвідування ресурсу стали клієнтами або покупцями даної компанії. Що треба робити для збільшення конверсії? У першу чергу треба оптимізувати сайт так, щоб він максимально відповідав інтересам і запитам користувачів, інформація на сайті повинна подаватися в доступній і зручній формі.
Що впливає на конверсію сайту? Найбільший вплив зумовлює показник відмов. Можна сказати, що він відображає те, наскільки користувачі не задоволені Вашим сайтом. Математично значення показника відмов обчислюється як співвідношення кількості відвідувачів Вашого ресурсу, які переглянули тільки одну сторінку сайту, і «пішли», до відвідувачів, які переглянули дві і більше сторінок.
Як дізнатися показник відмов? Існує багато способів, наприклад, якщо Ви використовуєте статистику від Google, подивіться в панелі для веб майстрів в google analytics показник відмов. Це показник використовують і інші сервіси з надання статистики сайту.
Які висновки можна зробити, якщо у Вас високий показник відмов, як зменшити показник відмов? Це говорить про те, що багато відвідувачів сайту, які прийшли з пошукових систем, не виявили на Вашому ресурсі того, що очікували, і покинули його, навіть не пошукавши потрібної інформації на інших сторінках. Якщо у Вас така ситуація, то треба проаналізувати сайт, на ньому напевно є серйозні помилки і недоробки, які Вам доведеться виправити.
Зверніть увагу на те, що дуже часто причиною великої кількості відмов є не поганий контент, а технічні несправності Вашого сайту. Наприклад, такі, як неправильне відображення контенту в різних браузерах, внутрішні посилання, які не працюють або занадто довгий час завантаження сторінки.
Підвищити показник відмов також може складна навігація на веб сайті. Коли відвідувач приходить на сайт, він просто не може знайти потрібний йому розділ або сторінку. Тоді він просто надає перевагу іншому, більш якісному сайту. Дуже важливий при оптимізації сайту вибір дизайну — тип і розмір шрифту, поєднання кольорів, розташування картинок і т.п. Користувачам, як правило, не подобається занадто велика кількість реклами на сайті, низькоякісна графіка, граматичні та лексичні помилки в тексті.
Показник відмов збільшується при неправильній зовнішній оптимізації ресурсу. У результаті помилок seo фахівців сайт може відображатися в пошукових системах по нерелевантних запитах. На сайт приходять відвідувачі, які не є його цільовою аудиторією і, як результат, швидко йдуть з ресурсу. Отже, якщо Ви бачите зростання показника відмов, негайно шукайте і усувайте причину, тільки так можна досягти успіху в розкрутці сайту і отримати хороший дохід.

Немає коментарів:

Дописати коментар